Avril Lavigne Fan!


 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 ..SaRKı SözLeRi..

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
DaRk_PriNceSs
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 10
Yaş : 25
Nerden : WeNüSs
Rep :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 30/08/08

MesajKonu: ..SaRKı SözLeRi..   Paz Ağus. 31, 2008 8:28 pm

Don't Tell Me

You held my hand and walked me home I know
While you gave me that kiss it was something like this it made me go ooh ohh
You wiped my tears, got rid of all my fears, why did you have to go?
Guess it wasn't enough to take up some of my love
Guys are so hard to trust
Did I not tell you that I'm not like that girl?
The one who gives it all away
Did you think that I was gonna give it up to you, this time?
Did you think that it was somethin I was gonna do and cry?
Don't try to tell me what to do,
Dont try to tell me what to say,
Your better off that way
Don't think that your charm and the fact that your arm is now around my neck
Will get you in my pants I'll have to kick your ass and make you never forget
I'm gonna ask you to stop, thought I liked you a lot, but I'm really upset
Get out of my head get off of my bed yeah thats what I said
Did I not tell you that I'm not like that girl, the one who, throws it all away
Did you think that I was gonna give it up to you, this time?
Did you think that it was somethin I was gonna do and cry?
Don't try to tell me what to do,
Dont try to tell me what to say,
Your better off that way
This guilt trip that you put me on won't, mess me up I've done no wrong
Any thoughts of you and me have gone away
Did you think that I was gonna give it up to you, this time?
Did you think that it was somethin I was gonna do and cry?
Don't try to tell me what to do,
Dont try to tell me what to say,
Your better off that way
Better off that way
I'm better off alone anyway[/color]

Take Me Away

I cannot find a way to describe it
It's there inside
All I do is hide
I wish that it would just go away
What would you do
You do if you knew
What would you do
All the pain
I thought I knew
All the thoughts lead back to you
Back to what
Was never said
Back and forth
Inside my head
I can't handle this confusion
I'm unable come and take me away
I feel like I am all alone
All by myself I need to get around this
My words are cold
I don't want them to hurt you
If I show you
I don't think you'd understand
'Cause no one understands
I'm going nowhere on and on and
I'm getting nowhere on and on and on(take me away)
I'm going nowhere on and on and off and on and off and on
Take me away
Break me away
Take me away


Anything But Ordinary

Sometimes I get so weird
I even freak myself out
I laugh myself to sleep
It`s my lullaby
Sometimes I drive so fast
Just to feel the danger
I wanna scream
It makes me feel alive
Is it enough to love?
Is it enough to breath?
Somebody rip my heart out
And leave me here to bleed
Is it enough to die?
Somebody save my life
I`d rather be anything but ordinary please
To walk within the lines
Would make my life so boring
I want to know that I
Have been to the extreme
So knock me off my feet
Come on now give it to me
Anything to make me feel alive
Is it enough to love?
Is it enough to breath?
Somebody rip my heart out
And leave me here to bleed
Is it enough to die?
Somebody save my life
I`d rather be anything but ordinary please
I`d rahter be anything but ordinary please.
Let down your defences
Use no common sense
If you look you will see
that this world is this beautiful
accident turbulent suculent
I`m feeling permanent
No way I won`t taste it
Dont wanna waste it away
Sometimes I get so weird
I even freak myself out
I laugh my self to sleep
It`s my lullaby
Is it enough?
Is it enough?
Is it enough to love?
Is it enough to breath?
Somebody rip my heart out
And leave me here to bleed
Is it enough to die?
Somebody save my life
I`d rather be anything but ordinary please
Is it enough?
Is it enough to die?
Somebody save my life
I`d rather be anything but ordinary please
I`d rather be anything but ordinary please.


Complicated

Uh Huh
Life`s like this
Uh Huh
Uh Huh
That`s the way it is
Cause life`s like this
Uh Huh
Uh Huh
That`s the way it is
Chill out
What you yellin for?
Lay back
It`s all been done before
And if you could only let it be
You will see
I like you the way you are
When we`re drivin in your car
And you`re talkin to me one-on-one
But you become
Somebody else
Round everyone else
Watchin your back
Like you can`t relax
You tryin to be cool
You look like a fool to me
Tell me
Why`d you have to go and make things so complicated?
I see the way you`re actin like you`re somebody else
Gets me frustrated
Life`s like this you
You fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honestly, you promised me
I`m never gonna find you fake it
No no no
You come over unannounced
Dressed up like you`re somethin else
Where you are and where it`s at you see
You`re makin me
Laugh out
When you strike a pose
Take off
All your Preppy clothes
You know
You`re not foolin anyone
When you become
Somebody else
Round everyone else
Watchin your back
Like you can`t relax
You tryin to be cool
You look like a fool to me
Tell me
Why`d you have to go and make things so complicated?
I see the way you`re actin like you`re somebody else
Gets me frustrated
Life`s like this you
You fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honestly, you promised me
I`m never gonna find you fake it
No no no no no no
No no no no no
No no no no no
No no
Chill out
What you yellin for?
Lay back
It`s all been done before
And if you could only let it be
You will see
Somebody else
Round everyone else
Watchin your back
Like you can`t relax
You tryin to be cool
You look like a fool to me
Tell me
Why`d you have to go and make things so complicated?
I see the way you`re actin like you`re somebody else
Gets me frustrated
Life`s like this you
You fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honestly, you promised me
I`m never gonna find you fake it
No no
Why`d you have to go and make things so complicated?
(yeah yeah)
I see the way you`re actin like you`re somebody else
Gets me frustrated
Life`s like this you
You fall and you crawl and you break and you take what you get
And you turn it into
Honestly, you promised me
I`m never gonna find you fake it
No no no


I'm With You

I`m Standing on a bridge
I`m waitin in the dark
I thought that you`d be here by now
Theres nothing but the rain
No footsteps on the ground
I`m listening but theres no sound
Isn`t anyone tryin to find me?
Won`t somebody come take me home
It`s a damn cold night
Trying to figure out this life
Wont you take me by the hand
take me somewhere new
I dont know who you are
but I`m, I`m with you
I`m looking for a place
and searching for a face
is anybody here i know
cause nothings going right
and everythings a mess
and no one likes to be alone
Isn`t anyone tryin to find me?
Won`t somebody come take me home?
It`s a damn cold night
Trying to figure out this life
Wont you take me by the hand
take me somewhere new
I dont know who you are
but I, I`m with you
Im with you
ya ya
Oh, why is everything so confusing
maybe I`m just out of my mind
yea yea yea, ya ya, ya ya, yaaaa
It`s a damn cold night
Trying to figure out this life
Wont you take me by the hand
take me somewhere new
I dont know who you are
but I`m, I`m with you
Im with you
Take me by the hand
Take me somewhere new
I dont know who you are
but I`m, I`m with you
I`m with you
Take me by the hand
take me somewhere new
I dont know who you are
but I`m, I`m with you
I`m with you
I`m with you...


Naked

I wake up in the morning
Put on my face
The one that`s gonna get me
Through another day
Doesn`t really matter
How I feel inside
`Cause life is like a game sometimes
But then you came around me
The walls just disappeared
Nothing to surround me
And keep me from my fears
I`m unprotected
See how I`ve opened up
Oh, you`ve made me trust
Because I`ve nver felt like this before
I`m naked
Around you
Does it show?
You see right through me
And I can`t hide
I`m naked
Around you
And it feels so right
I`m tyring to remember
Why I was afraid
To be myself and let the
Covers fall away
I guess I never had someone like you
To help me, to help me fit
In my spirit
I never felt like this before
I`m naked
Around you
Does it show?
You see right through me
And I can`t hide
I`m naked
Around you
And it feels so right
I`m naked
Oh oh yeah
Does it show?
Yeah, I`m naked
Oh oh, yeah yeah
I`m so naked around you
And I can`t hide
You`re gonna see right through, baby

Nobody's Fool

Fall back
Take a look at me
And you`ll see I`m for real
I feel what only I can feel
And if that don`t appeal to you
Let me know
And I`ll go
`Cuz I flow
Better when my colors show
And that`s the way it has to be
Honestly
`Cuz creativity could never bloom
In my room
I`d throw it all away before I lie
So don`t call me with a compromise
Hang up the phone
I`ve got a backbone stronger than yours
La la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la
If you`re trying to turn me into someone else
Its easy to see I`m not down with that
I`m not nobody`s fool
If you`re trying to turn me into something else
I`ve seen enough and I`m over that
I`m not nobody`s fool
If you wanna bring me down
Go ahead and try
Go ahead and try
You don`t know
You think you know me like yourself
But I fear
That you`re only telling me what I wanna hear
But do you give a damn
Understand
That I can`t not be what I am
I`m not the milk and cheerios in your spoon
Its not a simple hearing but not so soon
I might`ve fallen for that when I was fourteen
and a little more green
But its amazing what a couple of years can mean
La la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la
Go ahead and try
Try and look me in the eye
But you`ll never see inside
Until you realize, realize
Things are trying to settle down
Just try to figure out
Exactly what I`m about
If its with or without you
I don`t need you doubting me
La la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la
Would you be laughing out loud
If I played to my own crowd
Try

Skater Boy

He was a boy, she was a girl
Can I make it anymore obvious?
He was a punk, she did ballet
What more can I say?
He wanted her, she`d never tell
secretly she wanted him as well.
But all of her friends stuck up there nose
they had a problem with his baggy clothes.
He was a skater boy, she said see ya later boy
he wasn`t good enough for her
She had a pretty face, but her head was up in space
she needed to come back down to earth.
five years from now, she sits at home
feeding the baby
she`s all alone
she turns on TV
guess who she sees
skater boy rockin` up MTV.
she calls up her friends, they already know
and they`ve all got tickets to see his show
she tags along and stands in the crowd
looks up at the man that she turned down.
He was a skater boy, she said see ya later boy
he wasn`t good enough for her
now he`s a super star
slamin` on his guitar
does your pretty face see what he`s worth?
sorry girl but you missed out
well tuff luck that boys mine now
we are more than just good friends
this is how the story ends
too bad that you couldn`t see
see that man that boy could be
there is more that meets the eye
I see the soul that is inside
He`s just a boy, and I`m just a girl,
Can I make it anymore obvious?
we are in love, haven`t you heard
how we rock each thers world
I`m with the skater boy, I said see ya later boy
I`ll be back stage after the show
I`ll be at a studio
Snging the song we wrote
Aout a girl you used to know


Tomorrow

and i wanna beleive you
when you tell me that it will be ok
ya i try to beleive yiy
but i dont
when you say that it`s gunna be
it always turns out to be a different way
i try to beleive you
not today . . . .
i dont kow how i`ll feel
tomorrow, tomorrow
i dont know what to say
tomorrow, tomorrow`s a different day
it`s always been up to you
its turning around its up to me
im gunna do what i have to do
just don`t..
give me a little time
leave me alone a little while
maybe its not too late
not today. . .
hey yeah yeah
hey yeah yeah
and i know im not ready
hey yeah yeah
hey yeah yeah
maybe tomorrow.
and i want to beleive you
when youtell me that it will
be ok, i try to beleive you
not today . . .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
N'a*
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 9
Yaş : 23
Nerden : Uzaydn
Rep :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 04/08/08

MesajKonu: Geri: ..SaRKı SözLeRi..   Çarş. Eyl. 24, 2008 4:19 pm

tşk. cNm hebsni bLiorum ezbere xD
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avrillavigne-fan.hareketforum.net
 
..SaRKı SözLeRi..
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Avril Lavigne Fan! :: Avril Lavigne! :: Albümleri ve Şarkıları-
Buraya geçin: